كنت قاعدة مرة


نشيد كنت قاعدة للمنشدة الصغيرة ديمة بشار

و كنت محتاجة من حضرتكم تساعدونى عل حفظها

علشان مش عرفة بعض الكلمات فيها زى

1- كانت امى الحنونة عم تخبز (.......)

2- معنى كلمة كوشان

3_ نعطيكو الهوا و (......)

و شكراً

8 التعليقات:

مازن الرنتيسي يقول...

بسم الله وبعد
تحياتي لك أختي الصغيرة وتحياتي لقناة طيور الجنة

كانت أمى الحنونة عم تخبز (الشراك)
معنى كلمة كوشان : ورقة إثبات ملكية الأرض
نعطيكو الهوا و (المي) يعني الماء
موفقة بإذن الله
أخوك في الله \ أبو مجاهد الرنتيسي

مازن الرنتيسي يقول...

آسف .. نعطيكوا الهوا و(الفي) يعني الظل

Unknown يقول...

انا فعلا سمعت الاغنيه دي كتير ومكنتش فاهم معنها متشكر اوي على التعريف

بلال عادل رجب. يقول...

والله انا مش عارف كوشان
بس الحمد لله اعرفتها من الاخ اللى علق اول واحد
ابو المجاهد الرنتيسى
وصراحه سالت فيها ناس كتير

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

السلام عليكم
مدونة رائعة
وشكرا لمرورك الرائع
وعذرا على التاخير
لسة واصلة

hend anwar يقول...

انا كمان مكنتش عارفاها
بس دلوقتى عرفتها كنت بغنيها كدا زى ما هيا

باحث عن حب يقول...

جميله المدونه اختى الصغنونه
بس اكيد فى حد كبير بيساعدك على التعامل معاها
ربنا يبارك فيكى

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

اهلا بيكي في عالم المدونات

إرسال تعليق