ترحيب ستروبرى

اهلاً و سهلاً زوار مدونتى الصغيرة أنا اسمى ستروبرى
اكيد مستغربيبن من الأسم انا سمتها كدة علشان انا بحب عالم ستروبرى
اووووى لانة فى ورد و فراولة و شوكلاتة و اصحاب حلوين و حب بينهم
و تعاون أنا مش كبيبرة بس كان نفسى يكون عندى حاجة كبيرة مواضيعى
على قدى صغيرة يعنى قصة أو نشيد من طيور الجنة أو صورى عجبتنى و
مش حتاخد من وقت حضرتكم كتير اتمنى تسركونى احلامى فى عالم ستروبرى
وتساعدونى على الأستمرار و اشكر اختى حبيبتى سلسبيل لأنها سعدتنى على عمل المدونة دى

12 التعليقات:

hend anwar يقول...

اكيد هيكون الستروبى جاااامد
يا بنوتة

بالتوفيق

ستروبرى يقول...

حضرتك شرفتى
اهلاً بيبك فى عالم ستروبرى

مازن الرنتيسي يقول...

بسم الله وبعد
أنا بحييك وببارك لك هذه المدونة الجميلة ، ربنا يوفقك إلى كل خير
تحياتي لك ، أخوك في الله \ أبو مجاهد الرنتيسي

Mahmoud Ahmed يقول...

اهلا بيكي
و مبوووك على المدونه
و ستروبيري يعني فراوله بس بالإنجليزي
اسم حلو على فكره ^_^

بلال عادل رجب. يقول...

باذن الله هكون من اول زوارك ومتابعينك
وياريت
تشيلى التحقيق من التعليقات

دودي فلسطين يقول...

مرحبا يا اموره
ان شاء الله رح اكون من متابعينك وانا برضو بحب
كرتون ستروبيري كتير

تحياتي الك
دودي فلسطين

صانعة الحرية يقول...

مبارك يا قمرايه
ربنا يجعلها فى ميزان حسناتك
بس افتكرى يا بنوته ان ما كام لله دام واتصل
مش تكتبى حرف ولا تنشرى مقاله الا وانت واخده نيه وعارفه انت كتباها ليه؟ وهدفها ايه؟ ونيتك فيها ايه؟
الف مبااااارك يا حبى

افروديت يقول...

جميلة أوي انابجدمبسوطة أن في بنات صغننين حلوين عندهم مدونات... مبروك ياندي ع المدونة الجميلة.بااااااااي

اقصوصه يقول...

مرحبا بك غاليتي

واهلا بانضمامك لعالم التدوين :)

أحمد طـه يقول...

ستروبري

مدونة جميلة وإن شاء الله تكون أجمل

ستروبرى يقول...

اشكر حضرتكم على تشرفكم
و ان شاء الله تكون احلى بوجود حضرتك

Unknown يقول...

ههاها انا كنت بتفرج على الكرتون ده زمان انشاء الله تكون مدونه كبيره

إرسال تعليق